.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کندی اجرای پروژه های سفر دولت در بابل

فرماندار بابل از کندی روند اجرای کارخانه خودروسازی و کمربندی جنوبی بابل که از مصوبات سفر دولت بوده است، انتقاد کرد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر ، مهدی نوری در جلسه شورای اداری بابل از کندی روند اجرایی کارخانه خودرو سازی بابل به شدت انتقاد کرد و اظهار داشت: تاکنون مبلغ پنج میلیارد ریال برای انجام عملیات این پروژه به ایران خودرو تزریق شده است اما با توجه به این حمایت روند کار قابل توجه نیست.

وی همچنین از وزارت راه و ترابری انتقاد کرد و افزود: کنارگذر جنوبی بابل به خاطر مسائل بیهوده مشمول بروکراسی اداری شده است که بعد از مدتی به بهانه عدم مصالحه، فاصله حمل و نقل و ... کار تعطیل شده است.

نوری از افتتاح بیمارستان 372 تختخوابی آیت الله روحانی بابل در اردیبهشت ماه خبر داد و بیان داشت: ظرف دو سال گذشته مبلغ 500 میلیارد ریال برای تکمیل و اتمام این پروژه هزینه شده است.

امام جمعه بندپی غربی در سخنانی نیز اصلاح الگوی مصرف را یکی از راه های مقابله با مصرف گرایی دانست و افزود: اصلاح الگوی مصرف یک موضوع فرهنگی در جامعه بوده که این طرح باید بر اساس الگوی اسلامی و سیره نبوی تنظیم شود.

حجت الاسلام قاسم حسینی با اشاره به اینکه الگوی مصرفی که در کشور به سمت مصرف گرایی انحرافی پیش رفته است باید به حالت اولیه برگردانده شود، عنوان کرد: برای استقلال کشور باید قناعت مورد توجه قرار گیرد تا بر این اساس به اهداف و آرمان های خویش دست یابیم.

وی بیان داشت: اصلاح الگوی مصرف تنها در مصرف انرژی نیست بلکه صرفه جویی در زمان، تزیینات منازل، وسایل آرایشی و ... نیز مد نظر بوده است.

حسینی یادآور شد: با توجه به مشکلات اقتصادی که امروزه کشورهای مختلف با آن مواجه هستند تنظیم اصلاح الگوی مصرف یکی از راه های مقابله با مصرف گرایی است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.037 seconds.